Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre browsing-oplevelsen på vores hjemmeside, vise personaliseret indhold og målrettede annoncer, analysere trafikken på siden, og forstå hvor vores besøgende kommer fra. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores cookie-politik. Du kan desuden læse vores privatlivspolitik, hvis du ønsker mere information. Ved at klikke ’accepter og luk’ giver du samtykke til, at vi bruger cookies og andre sporingsteknologier.

Webinar: Bogføring og fakturering for iværksættere

Dato: 15. juni 2018 - 21. september 2018 - 14. december 2018
Tidspunkt: 09:00 - 10:00
Online
  

  • Sammendrag

Med dette webinar bliver du mere sikker i bogholderiet og får styr på de grundlæggende principper om bogføring og fakturering. Webinaret kræver intet forudgående kendskab til bogholderi eller regnskab.

Under webinaret tager vi dig i gennem følgende emner:

  • Din virksomhedsforms betydning for bogføring/løbende registrering
  • Kort om bogføringsloven
  • Kort om din salgsfaktura – krav og opsætning
  • Opstilling af kontoplan
  • Systematikken i det dobbelte bogholderi - bogføringsbalancen
  • Grundlæggende regler vedrørende bogføring og moms
  • Eksempler på grundlæggende bogføring
  • Arkivering
  • Kort om BDO Online og Business Services & Outsourcing.

I dette webinar går vi ikke i dybden med momsafregning. Her henvises til vores særskilte webinar om emnet.

Webinaret holdes i tidsrummet kl. 9-10 med mulighed for at stille spørgsmål via chatten.

Se også vores øvrige webinarer for iværksættere:
Sådan kommer du i gang som iværksætter
Momsopgørelse og afregning for iværksættere