Kolding

Lokal statsautoriseret revisor i Kolding

Revisor, rådgiver og regnskabsekspert – det er tre ting, vi hos BDO i Kolding med stolthed skriver på vores visitkort. Vi arbejder hver dag for at skabe proaktiv indsigt og merværdi for vores kunder i Kolding og omegn. Uanset om det drejer sig om revision, regnskab, køb og salg af virksomheder, værdiansættelse, skat, moms, IT-sikkerhed, EU-persondataforordningen (GDPR) eller andre services, så kan vi tilbyde en unik kombination af lokal indsigt og globalt udsyn.

Ud over revision og rådgivning kan vi assistere virksomheder og organisationer med deres daglige administrationsopgaver, som vi kan varetage enten fra vores kontor i hjertet af Kolding eller ude hos kunderne selv.

Hvad kan en revisor gøre for dig?

For mange er en revisor lig med en, der udarbejder årsregnskaber. Og selvom revision i sin grundform handler om gennemgang af virksomheder og organisationers regnskaber, så kan en revisor hjælpe med meget mere.

Ud over at give virksomheden, dens samarbejdspartnere og andre interessenter en neutral og objektiv gennemgang af dens finansielle situation, så kan en revisor blandt andet også hjælpe i de strategiske og taktiske beslutningsprocesser.

Vi tilbyder værdibaseret rådgivende revision. Det betyder, at det for os er vigtigt at sikre, at vores kunder overholder de gældende love og regler, men også, at vores revisorer kan skabe værdi for virksomheden.

Alle vores revisorer tilbyder rådgivning, der både kan bruges i dagligdagen og i den strategiske fastlægning af mål og budgetter. Vores revisorer og rådgivere har altid fokus på, hvordan data og informationer kan omsættes til tiltag, som letter den daglige drift hos vores kunder. For eksempel kan vi finde måder at strømline arbejdsprocesser og muligheder for at spare på udgifter og omkostninger.

For vores kunder i og omkring Kolding betyder det, at vi både giver dem ro i sindet, fordi alle regler og love er overholdt, og skaber værdi, fordi vores arbejde kan forbedre bundlinjen.

BDO Kolding: Revisor, regnskabsekspert og rådgiver

BDO i Kolding har ca. 70 ansatte, heraf ni statsautoriserede revisorer. Vi har gennem mange år opbygget en tradition for at betjene store såvel som små virksomheder samt offentlige organisationer, og vi har et solidt kendskab til erhvervslivet i Kolding og omegn.

Vi møder dig i øjenhøjde – der hvor du er. Vi lever os ind i din virksomhed og dens udfordringer, og vi har erfaringen og kompetencerne til at yde kvalificeret rådgivning og sparring.

Ud over revision tilbyder vi også hjælp til bogholderi, herunder moms- og lønindberetning. Du overlader det trygt til os - og alt afhængig af dig og dine behov, kan det laves helt papirløst.

Offentlig revision

Vi er revisor for mange offentlige organisationer, og sammen med BDO-kontoret i Odense servicerer vi 15 kommuner og én region. Herudover er vi valgt som revisor for over 150 små- og mellemstore kunder spredt rundt på Fyn og i Sydjylland.

Vi har en stærk holdånd, men prioriterer også, at den enkelte medarbejder kan specialisere sig i interesseområder, hvor de oparbejder og vedligeholder kompetencer. Det er med til at gøre os til eksperter på en lang række områder, herunder moms og skat for offentlige organisationer, lønsumsafgifter og energiafgifter. 

For at være synlige over for vores kunder og for at tilbyde dem den bedst mulige service, løser vi gerne forskellige revisions- og rådgivningsopgaver ude hos kunderne selv.


Hvad hjælper vi med?

I Kolding kan vi fx hjælpe dig med:

På landsplan har vi et stærkt bagland med specialister i skat, moms, it-revision, virksomhedshandel og offentlig revision. Derudover er vi en del af det internationale BDO-netværk, som sikrer det globale udsyn. Vi kan med andre ord tilbyde lokalt forankret ekspertbistand fra Kolding og omegn og hele verden rundt.


Revisor fra Kolding midtby ud til hele egnen

BDO Koldings kontor ligger centralt placeret i Kolding med gåafstand til stationen og med gode parkeringsmuligheder. Her er vi altid klar til en uformel snak om, hvordan vi kan assistere dig og hjælpe med at optimere din virksomhed eller organisations situation og fremtid.

 

Åbningstider

Mandag - torsdag: 8 - 16

Fredag: 8 - 15.30

Kontaktpersoner