Outsourcing af løn
Ved outsourcing af lønadministration i din virksomhed, lejer du en fast konsulent hos os til at udføre dine administrative lønopgaver og din generelle lønadministration. Du bevarer dog den fulde kontrol, da vi ikke udbetaler løn, før lønsedlerne er godkendte.
Outsourcer du din administration af løn til os, betaler du kun for de effektive arbejdstimer, vi bruger på at administrere din virksomheds løn. Ikke for pauser, ferier, fravær eller spildtid. Du kan desuden vælge support eller fast outsourcing, og omfanget af de opgaver, vi skal håndtere, aftales altid fleksibelt og efter dit behov. Vi svarer også gerne på dine ansattes tekniske spørgsmål angående løn.
Fordelen ved outsourcing af lønadministration er, at du får mere tid og du frigiver ressourcer, så du kan fokusere på andet end løn – nemlig din kerneforretning og dine indtægtsgivende aktiviteter. Samtidig garanterer vi, at specialister inden for løn og lønadministration varetager dine lønforhold i overensstemmelse med reglerne og til tiden. Vores digitale lønadministration gør det desuden enkelt og hurtigt for medarbejderne at indtaste de korrekte oplysninger.