Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre browsing-oplevelsen på vores hjemmeside, vise personaliseret indhold og målrettede annoncer, analysere trafikken på siden, og forstå hvor vores besøgende kommer fra. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores cookie-politik. Du kan desuden læse vores privatlivspolitik, hvis du ønsker mere information. Ved at klikke ’accepter og luk’ giver du samtykke til, at vi bruger cookies og andre sporingsteknologier.

Lønadministration

I en travl hverdag med produktion, salgsarbejde og meget andet, kan det være svært at sætte sig ind i alle regler om løn, feriepenge osv.

Vi kan hjælpe dig og din virksomhed med de administrative byrder, så du undgår risikoen for forkert udbetaling af løn. En fejl som kan være kostbar både for din virksomhed og for dine medarbejdere.

Varetager vi hele eller dele af din virksomheds lønadministration, er dine medarbejderne sikret rettidig og korrekt udbetalt løn. Vi behandler din virksomheds løngrundlag og sikrer, at indberetninger og indbetalinger til SKAT, ATP, FerieKonto, pensionsordninger m.m. sker i overensstemmelse med reglerne og til tiden.

Du er fri for at bekymre dig om løn og for at sætte dig ind i eksempelvis ferieloven, SH, fritvalgsopsparing m.m., og dine medarbejdere er sikre på at få den rigtige løn udbetalt.

 

Kompetent og erfaren lønadministration

Få kompetente lønkonsulenters hjælp til at administrere dine lønninger. Vores lønkonsulenter er erfarne brugere af flere lønsystemer. De er specialister på lønområdet og forholder sig altid til den gældende lovgivning og til de nyeste lønforhold.

Hvis du outsourcer hele eller dele af lønadministrationen til os, sørger vi for løbende kvalitetskontrollerede oplysninger og en værdifuld faglig feedback og rådgivning i forhold til løn og lønadministration.

Vi hjælper dig også gerne med andre opgaver i relation til lønadministrationen. Fx ansøgning om refusion ved sygdom eller barsel.

 

Digital lønadministration

Vi har i samarbejde med DataLøn udviklet en digital løsning inden for lønadministration, som vi kalder BDO Online Løn. BDO Online Løn er en digital indberetningsportal, hvor du indtaster dine timer, din kørsel m.m. via vores app eller vores hjemmeside.

Du sparer tid og undgår mails, lange excel-ark, bøvl og besvær. Læs mere om løsningen og book en gratis demonstration.

 

Outsourcing af lønadministration

Ved outsourcing af din lønadministration, lejer du en fast konsulent hos os til at udføre dine administrative lønopgaver. Du bevarer dog den fulde kontrol, da vi ikke udbetaler løn, før lønsedlerne er godkendte.

Outsourcer du din administration af løn til os, betaler du kun for de effektive arbejdstimer, vi bruger. Ikke for pauser, ferier, fravær eller spildtid. Omfanget af de opgaver, vi skal håndtere, aftales fleksibelt og efter dit behov. Vi svarer også gerne på dine ansattes løntekniske spørgsmål.

Fordelen ved outsourcing af lønadministration er, at du frigiver ressourcer, så du kan fokusere på din kerneforretning og dine indtægtsgivende aktiviteter.

 

Kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig.