BDO i medierne

Vi vil løbende opdatere siden her med udklip fra medier, hvor BDO er nævnt.

SMV barometret 2017

Finans: De små og mellemstore virksomheder ryster krisen af sig

"2016 blev året, hvor de mindre og mellemstore danske virksomheder omsider vinkede endegyldigt farvel til krisen. Og selv om forventningerne til 2017 er lidt konservative, forventes det, at de gode takter varer ved."

Læs artiklen på Finans.dk

Finans: Flaskehalsen peger på: Optur skaber mangel på arbejdskraft

"Efter et jubelår med klar fremgang for de små og mellemstore virksomheder har langt flere af dem fået vanskeligheder med at finde kvalificerede medarbejdere."

Læs artiklen på Finans.dk

Berlingske Business: De små og mellemstore virksomheder ryster krisen af sig

"2016 blev året, hvor de mindre og mellemstore danske virksomheder omsider vinkede endegyldigt farvel til krisen."

Læs artiklen på business.dk

Mester tidende: Nu tordner økonomien hos SMV'ere igen frem

"En af de mest omfattende analyser af de mindre og mellemstore virksomheder, SMV Barometret, kan nu konkludere, at såvel omsætning som overskud og soliditetsgrad er steget pænt."

Læs artiklen på mestertidende.dk

Arbejdsgiverne: Hvem skal vi ansætte i fremtiden?

"Det er tilsyneladende ikke helt gået op for alle virksomheder i Danmark, at vi snart står overfor en kolossal udfordring med mangel på kvalificeret arbejdskraft. Det er det indtryk, man får efter at have set på SMV Barometret 2017, hvor rådgivningsfirmaet BDO har spurgt 2.000 små og mellemstore virksomheder om deres syn på fremtiden."

Læs artiklen på arbejdsgiverne.dk

BDO Business Game

TV2 Østjylland: 'Computerspil klæder unge på til livet som iværksætter'

"Et computerspil gør handelselever klogere på, hvad det vil sige at starte egen virksomhed. Politikere ser potentiale i spillet." Sådan skriver TV2 Østjylland om vores computerspil, BDO Business Game, vi har udviklet til handelselever, så de kan blive klogere på erhvervsliv.

Se TV2 Østjylland indslag.

Læs artiklen på TV2 Østjyllands hjemmeside.

Læs vores pressemeddelelse