Esbjerg

Lokal statsautoriseret revisor i Esbjerg

Statsautoriseret revisor i hjertet af Esbjerg bakket op af et nationalt og internationalt netværk af branchespecialister, ekspertrådgivere og 34 kontorer rundt i Danmark. Det er nogle af fordelene, som vi kan byde på som din revisor og rådgiver.

Rådgivning, revision og regnskabsservices er bygget på et fundament af indgående kendskab til virksomhederne i vores region og suppleret med bred brancheindsigt og stor erfaring. Det er med til at gøre os til den foretrukne partner for mange store og små virksomheder, såvel som offentlige institutioner og organisationer i og omkring Esbjerg.

Hos os handler god rådgivning og revision om indlevelse og forståelse. Vi lægger vægt på tætte og længerevarende forretningsforhold. Det giver begge parter det bedste grundlag for rådgivning og sparring, der kan bruges i det daglige og forbedre virksomhedens resultater.

Vi har erfaring, kompetencer og mod til at yde kvalificeret sparring og rådgivning, som hjælper dig med at nå dine mål og dit fulde potentiale.

Alt inden for regnskab, revision og rådgivning

Vi er blandt byens største og mest anerkendte revisions- og rådgivningshuse. Med os får du et fuldt dækkende sortiment af services inden for regnskab, revision og rådgivning.

Vi betjener store som små virksomheder, institutioner og kommuner i og omkring Esbjerg med et stærkt fundament i et mangeårigt kendskab til forholdene, mulighederne og udfordringerne, som de står overfor.


Revision, der kan bruges i hverdagen

Revision, der kan bruges i hverdagen

Revision er meget mere end en gennemgang af dine årsregnskaber. En revisors arbejde kan bruges til forbedringer og effektiviseringer af hverdagen, fremtidssikring af virksomhedsdriften – og meget mere. Vi bruger en procesorienteret tilgang, som vi kalder for værdibaseret rådgivende revision. Udgangspunktet er, at revision skal ses som en rådgivningsproces. Vores revisorer, specialister og medarbejdere fokuserer under revision på, hvordan dine data og informationer kan omsættes til merværdi via grundig analyse og forståelse for deres potentielle værdi. Revision hos os er med andre ord lig en detaljeret gennemgang af den finansielle situation, udført af en statsautoriseret revisor, som kan bruges til at skabe forbedringer af hverdagen - og bundlinjen.
Overkom mere med vores Business Services & Outsourcing-afdeling

Overkom mere med vores Business Services & Outsourcing-afdeling

Få mere tid til kerneopgaverne, og overkom uforudsete hændelser med BDO’s Business Services & Outsourcing. Få styr på midlertidige arbejdspukler, som ellers kommer i vejen for kerneopgaverne. Mindsk driftsforstyrrelser ved uforudsete hændelser, såsom tab af en eller flere nøglemedarbejdere. Det er bare to af den slags tilfælde, hvor vi kan tilbyde ekspertbistand. Sammen skræddersyr vi løsninger, som giver dig de bedste muligheder for at udnytte vores medarbejderes viden, indsigt og brancheekspertise. Outsourcing af arbejdsopgaver eller -funktioner kan ske helt eller delvist. BDO’s Business Services & Outsourcing kan blandt andet varetage bogføring, økonomistyring, lønadministration, bogholderi, og midlertidig management-støtte. I alle tilfælde giver vi mere tid til det, du og din virksomhed eller organisation brænder for – også under uforudsete hændelser.


  • Fleksibilitet
  • Effektivitet og kvalitet
  • Faglig sparring
  • Leveringssikkerhed og dermed reduktion af sårbarhed.
Fra Esbjerg til hele verden

Fra Esbjerg til hele verden

Med os får du en ’globalt lokal’ revisor. Vi kan nemlig tilbyde en kombination af det bedste af to verdener: En lokalt forankret revisor med stærk repræsentation i hele Danmark og et verdensomspændende netværk af kontorer og eksperter i over 166 lande. Indsigt og indlevelse i lokalområdet, dets virksomheder og organisationer er en del af vores drivkraft og DNA. Vi kender de muligheder og udfordringer, du står over for. Vi møder dig i øjenhøjde og er altid klar til en uformel snak om, hvordan vi kan assistere dig. BDO er stærkt repræsenteret på vores kontorer rundt om i resten af Danmark, der tæller nogle af landets fremmeste eksperter og specialister indenfor moms, afgifter, skat, handel og generationsskifte af virksomheder, IT, cybersikkerhed, automatisering, mv. Samtidig får du fuld adgang til fordelene fra vores størrelse. På globalt plan tæller BDO godt 115.000 ansatte og eksperter. Via vores globale netværk har du altid direkte adgang til ekspertviden om alle relevante lokale, regionale og nationale forhold i de mere end 166 medlemslande, hvor vi er aktive. Med andre ord tilbyder vi en unik blanding af lokal og global indsigt, ekspertise og tilstedeværelse, lige meget hvor du er – eller ønsker at være - aktiv.

Kontaktpersoner