Klage over BDO

Ønsker du at klage over BDO, eksempelvis i relation til et kundeforhold, behandling af data i relation til persondataforordningen eller øvrige forhold, så er du meget velkommen til at rette henvendelse nedenfor. Vi bestræber os på at behandle alle klager inden for tre hverdage.

Du er også velkommen til at rette telefonisk henvendelse til Per Sloth, Chief Compliance Officer, Partner og statsautoriseret revisor i BDO, eller Jeppe Schyth Olsen, Partner, Chief Markets & Communications Officer i BDO. Eller skrive en mail til klage@bdo.dk


Hvis du ønsker at vide mere om vores privatlivspolitik, eller indsende en klage, kan du udfylde nedenstående kontaktformular.


Jeg ønsker at blive kontaktet af BDO Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, CVR-nr. 45719375 via e-mail og/eller telefon, og jeg er bekendt med, at mine personoplysninger behandles i overensstemmelse med følgende privatlivspolitik (https://www.bdo.dk/da-dk/privatlivspolitik-databehandling/). Du bliver kun kontaktet én gang med henblik på bedst muligt at besvare din henvendelse

Kontaktpersoner

Per Sloth, BDO

Per Sloth

Partner, Chief Compliance Officer
View bio
Jeppe Schyth Olsen, BDO

Jeppe Schyth Olsen

Partner, Chief Markets & Communications Officer
View bio