Søger du hjælp til lønadministration?

Lad os hjælpe dig og din virksomhed med lønadministration. Du slipper for at bekymre dig om de administrative byder, og vi sikrer dig, at dine medarbejdere får den rigtige løn udbetalt.

Vores eksperter kan behandle din virksomheds løngrundlag og sikre, at indberetninger og indbetalinger til SKAT, ATP, FerieKonto, pensionsordninger m.m. altid sker til tiden og altid i overensstemmelse med reglerne. Så kan du i stedet bruge tid på det, du er bedst til.
 

 

Hvorfor outsourcing af løn?

I en travl hverdag med drift, produktion, salgsarbejde, bogføring og meget andet kan det være svært og tidskrævende at sætte sig ind i alle regler om løn, feriepenge osv.

Vi kan hjælpe dig og din virksomhed med at administrere lønnen, herunder alle de administrative byrder, så du undgår risikoen for forkert udbetaling af løn. En fejl, som kan være kostbar både for din virksomhed og for dine medarbejdere. Ved at give os ansvaret for din virksomheds lønadministration kan du samtidig bruge den overskydende tid på andre værdiskabende aktiviteter. Lyder det som noget for dig og din virksomhed, kan du altid læse mere eller få et gratis og uforpligtende tilbud på dine administrative back-office opgaver.

Når vi laver lønnen slipper du for at bekymre dig om løn og for at sætte dig ind i eksempelvis ferieloven, SH, fritvalgsopsparing m.m., og dine medarbejdere er sikre på at få den rigtige løn udbetalt. 
 

Kompetent og erfaren administration af løn

Kontakt os i dag og få kompetente lønkonsulenters hjælp til at administrere dine lønninger ved outsourcing af lønadministrationen i din virksomhed. Vores lønkonsulenter er erfarne brugere af flere lønsystemer, herunder også digital lønadministration. De er specialister på lønområdet og forholder sig altid til den gældende lovgivning og til de nyeste lønforhold.

Hvis du outsourcer hele eller dele af lønadministrationen til os, sørger vi for løbende kvalitetskontrollerede oplysninger og en værdifuld faglig feedback og rådgivning i forhold til løn og lønadministration.



Vi hjælper dig også gerne med andre opgaver i relation til løn og lønadministrationen. Fx ansøgning om refusion ved sygdom eller barsel.
 

Digital lønadministration

Vi har i samarbejde med DataLøn udviklet en digital løsning inden for lønadministration, som vi kalder BDO Online Løn. Dette er blot én af vores mange digitale ydelser. BDO Online Løn er en digital indberetningsportal, hvor du indtaster dine timer, din kørsel m.m. via vores app eller vores hjemmeside. Det gør lønadministrationen både hurtigere og nemmere i en travl dagligdag.

Via digital lønadministration sparer du tid og undgår mails, lange Excel-ark, bøvl og besvær, og du har altid informationer om din løn lige ved hånden.
 

Outsourcing af løn

Ved outsourcing af lønadministration i din virksomhed, lejer du en fast konsulent hos os til at udføre dine administrative lønopgaver og din generelle lønadministration. Du bevarer dog den fulde kontrol, da vi ikke udbetaler løn, før lønsedlerne er godkendte.

Outsourcer du din administration af løn til os, betaler du kun for de effektive arbejdstimer, vi bruger på at administrere din virksomheds løn. Ikke for pauser, ferier, fravær eller spildtid. Du kan desuden vælge support eller fast outsourcing, og omfanget af de opgaver, vi skal håndtere, aftales altid fleksibelt og efter dit behov. Vi svarer også gerne på dine ansattes tekniske spørgsmål angående løn. 

Fordelen ved outsourcing af lønadministration er, at du får mere tid og du frigiver ressourcer, så du kan fokusere på andet end løn – nemlig din kerneforretning og dine indtægtsgivende aktiviteter. Samtidig garanterer vi, at specialister inden for løn og lønadministration varetager dine lønforhold i overensstemmelse med reglerne og til tiden. Vores digitale lønadministration gør det desuden enkelt og hurtigt for medarbejderne at indtaste de korrekte oplysninger.
 

Skal vi varetage jeres løn? Kontakt os

Enter security code:
 Security code