Kvaliteten betyder noget på alle arbejdspladser. Og hos os er det vigtigt at yde et ordentligt stykke arbejde og levere kvalitet, som vi kan stå inde for, når vi skal se vores kunder i øjnene.
Men god kvalitet tager også tid, og hvordan går det op i en dagligdag, hvor tiden sommetider kan være knap? Det kender vi heldigvis svaret på, for selvom vi hos BDO har en travl hverdag med mange kunder, der skal hjælpes, så har vi aldrig for travlt til at være en god rådgiver for den enkelte.
Vi har stort fokus på at være effektive og arbejdsomme, men hastigheden skal aldrig gå udover kvaliteten. Vi går aldrig på kompromis med god rådgivning – og med god grund. BDO når nemlig til tops, når det gælder kundetilfredshed. Det viser undersøgelser fra MyResearch i 2021 og 2022.
Vi stiler derfor efter ikke udelukkende at have fokus på tid og målinger i risiko for, at vi mister det samlede overblik. Travlhed kan være motiverende, men for megen travlhed kan også gå udover den vigtige viden og forståelse, der opstår i samarbejdet med kunden.
Vi har derfor til hensigt hele tiden at opbygge en stærkere faglighed, som skal gøre os rustet til endnu bedre rådgivning. Vi giver os selv mulighed for og tid til at sætte os ind i stoffet, reflektere over stoffet og arbejde videre med stoffet. Foruden denne faglighed kunne vi ikke tilbyde nær så stor kvalitet, som vi gør i dag. Tilegnelse af viden kan ikke effektiviseres.
BDO har en tæt kundekontakt, og derfor er kundetilfreds alfa omega i vores arbejde. Anerkendelsen fra vores kunder og succesoplevelserne skaber engagerede medarbejdere, der er villige til at yde dét mere hver gang.
Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få alle BDO nyheder og indsigter i din indbakke
Please fill out the following form to access the download.