Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre browsing-oplevelsen på vores hjemmeside, vise personaliseret indhold og målrettede annoncer, analysere trafikken på siden, og forstå hvor vores besøgende kommer fra. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores cookie-politik. Du kan desuden læse vores privatlivspolitik, hvis du ønsker mere information. Ved at klikke ’accepter og luk’ giver du samtykke til, at vi bruger cookies og andre sporingsteknologier.
  • Køb og salg af fast ejendom i den offentlige sektor

    Dette webinar henvender sig til personer, som beskæftiger sig med køb og salg af fast ejendom i kommunerne og regionerne

    Tilmeld dig her

Webinar: Køb og salg af fast ejendom

Dato: Torsdag d. 4. februar
Tidspunkt: 9:00 - 10:00

Online
  

  • Sammendrag

Køb og salg af fast ejendom (1 time) – 4. februar 2021

Dette webinar henvender sig til personer, som beskæftiger sig med køb og salg af fast ejendom i kommunerne og regionerne.

Webinaret kommer omkring følgende emner:
-    Momspligtigt 
-    Ejendomme anvendt til kommunal aktivitet (økonomisk-virksomhed/myndighedsopgaver)
-    Særlig fokus på kommuner/regioner
-    Betydning ift. Momsrefusionsordningen – tilbagebetaling mv.
-    Momsreguleringsforpligtelser

Undervisere:
Dorthe Lassen, Director, Moms.
Jane Lundsgaard, Senior Manager, Moms.

Pris: 850 kr. ekskl. moms pr. deltager.


Bliv opdateret med nyeste viden og lovgivning om moms, skat og afgifter i den offentlige sektor

Momsrefusionsbekendtgørelsen er for nylig opdateret med en lang række ændringer. Vi udbyder i perioden oktober 2020 – marts 2021 flere webinarer, som hver for sig eller sammen giver dig en uddybende opdatering på moms, skat og afgiftsområdet i den offentlige sektor.
 
Webinarerne henvender sig til medarbejdere i kommuner, regioner og decentrale institutioner, som beskæftiger sig med momsrefusion, lønsumsafgift, energiafgifter samt medarbejderbeskatning. Du kan være regnskabs- eller økonomimedarbejder, HR-medarbejder eller du arbejder med kontering/bogføring af udgifter.

Nedenfor finder du indholdsbeskrivelse af det enkelte webinar samt information om målgruppen. Du finder beskrivelse for hver enkelt af webinarerne under det specifikke emne. Se oversigten her

Webinarerne afvikles online, og du har mulighed for at stille spørgsmål undervejs via vores åbne chat. Du vil modtage planchepræsentation og evt. øvrige undervisningsmaterialer efter webinaret.

Du vælger selv, efter dit behov og ønske, om du blot har behov for et enkelt webinar eller ønsker at tilmelde dig flere på samme tid. Du kan altid vende retur og booke et ekstra webinar.

Pris: 850 kr. ekskl. moms pr. webinar pr. deltager.

Vores undervisere er alle meget erfarne og kompetente rådgivere inden for den offentlige sektor.