Vi bruger cookies og andre sporingsteknologier til at forbedre browsing-oplevelsen på vores hjemmeside, vise personaliseret indhold og målrettede annoncer, analysere trafikken på siden, og forstå hvor vores besøgende kommer fra. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores cookie-politik. Du kan desuden læse vores privatlivspolitik, hvis du ønsker mere information. Ved at klikke ’accepter og luk’ giver du samtykke til, at vi bruger cookies og andre sporingsteknologier.
  • Gratis informationswebinar

    - Opfølgning på hjælpepakker til erhvervslivet

    Tilmeld dig her

Gratis informationswebinar: Opfølgning på hjælpepakker til erhvervslivet

Dato: Torsdag d. 2. april fra kl. 15:00-16:00 og fredag d. 3 april fra kl. 9:00-10:00, 13:00-14:00

Online
  

  • Sammendrag

Udviklingen og udbredelsen af Coronavirus COVID-19 har stor effekt på dansk erhvervsliv. BDO følger udviklingen nøje, og vil løbende over den kommende tid holde jer virksomheder opdateret om initiativer, muligheder og trusler med en række gratis webinarer.

Dette webinar har til formål at informere jer om nyeste opfølgning på Folketingets hjælpepakker som følge af Covid-19. På dette webinar vil vi komme nærmere ind på kompensationsordningen for selvstændigt erhvervsdrivende. Hvad betyder det konkret for jer som virksomhed? Hvordan skal I praktisk forholde jer hertil?

Webinaret henvender sig til ledere i den private sektor, som beskæftiger sig med virksomhedens daglige drift og likviditet samt håndtering af medarbejdernes arbejdsforhold. Du kan være virksomhedsejer i en mindre eller mellemstor virksomhed, regnskabs- eller økonomichef, HR-chef, controller eller HR-konsulent.

Webinaret har en varighed af 30-45 min., hvor vi ser nærmere på:

  • Opdatering omkring kompensationsordninger
  • Fokus i den kommende tid
  • Gode råd og andre overvejelser.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål i vores åbne chat. Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke kan besvare alle spørgsmål undervejs i webinaret. Vi bestræber os på at besvare enkelte generelle spørgsmål. Vi henstiller til at anvende vores online chat på bdo.dk, hvor du kan få gratis svar på dine spørgsmål om de nye hastelovgivninger, hjælpepakker, lønkompensationer. Læs nærmere her.

Webinaret afvikles af:

Claus Bonde Claus Bonde Hansen
Chief Compliance Officer, Senior Partner, statsautoriseret revisor
Tanya Tanya Honoré Schultz
Senior Manager, Tax Legal


Det er nu også muligt at bestille videooptagelsen af webinaret. 

Bestil det her

 

Et webinar er et kursus, som foregår online - du har blot behov for en pc med lyd og internetforbindelse, så har du mulighed for at deltage. Vi anvender Adobe Connect som værktøj til vores eksterne webinarer.