Webinar: Fokus på gavekort til medarbejdere

Dato: Fredag d. 9. april 2021
Tidspunkt: 09:00 til 09:20
Online
  

  • Sammendrag

Få overblik og styr på de nye regler om skattefri gavekort til ansatte i 2021, inden I går i gang med uddelingen til jeres medarbejdere. Det kan have økonomiske konsekvenser for både medarbejderne og jer som arbejdsgivere, hvis I ikke har tilstrækkeligt styr på kravene til beskatning, indberetning og kontrol.

Kan vi som arbejdsgiver frit vælge, hvilke virksomheder vi giver et gavekort til? Skal vi foretage indberetning til Skattestyrelsen, og skal vi føre kontrol med, hvad gavekortet anvendes til?

På dette korte webinar gennemgår vi reglerne for gavekort til medarbejdere generelt samt de nye regler for skattefrie gavekort i 2021. Webinaret har en varighed af 20 minutter, hvor vi kort skitserer problemstillinger og giver mulighed for, at du kan stille spørgsmål til underviser via vores åbne chat.

På webinaret gennemgår vi bl.a:

  • Hvornår kan I skattefrit give et gavekort til jeres medarbejdere?
  • Hvad er kravene i forhold til de nye regler?
  • Skal vi indberette værdien af gavekortet til skattemyndighederne?
  • Er der krav til medarbejderen i forbindelse med anvendelsen af gavekortet?

Webinaret henvender sig til medarbejdere i både den offentlige og private sektor, der har HR og lønbogholderi som deres opgave. Det kan være løn- og personalekonsulenter, regnskabsmedarbejdere, controllere, HR-konsulenter, og andre der håndterer medarbejdernes forhold omkring løn og personalegoder.

Oplægsholder:


Det er gratis at deltage.


Tilmeld dig her