Sådan fungerer Arbejdsplanen

Du tilgår Arbejdsplan gennem oversigtsmodulet eller oppe i menulinjen.

 

Arbejdsplan kan du se et dashboard for hele portalen, hvor du har mulighed for at se, opgavestatus, opgave typer, samt fremdriften i dine projekter (arbejdsplaner). 

 

Derudover er det også muligt at se et dashboard for projektet. Det er du ved at klikke på projektet ude i venstre side. 

 

Filtreringsmuligheder


Opgavestatus

Som nedenstående eksempel viser, så kan du under ”Status” filtrer ud på: ”Åbne”, ”Igangværende”, ”Accepteret”, ”Overskredet tidsfrist”, og ”Returneret” opgaver:  

  • Åbne = de opgaver, hvor kunden ikke har uploadet noget til endnu
  • Igangværende = de opgaver, hvor kunden har uploadet noget, men ikke færdiggjort opgaven
  • Accepteret = de opgaver, som I har accepteret
  • Returneret = de opgaver, som er sendt retur til kunden (for eksempel grundet forkert upload)
  • Overskredet tidsfrist = de opgaver, som ikke er leveret til tiden

 

For at få de opgaver vist, som fx er åbne, skal man klikke på de ”grå” stykke af cirklen og derefter gå til ”Liste”. Herefter kan man klikke sig ind på selve opgaven.

 

Opgavetype

I opgavetype kan man filtrer ud på de forskellige opgavetyper. Læs introduktion til arbejdsplan for at få uddybet opgavetyperne.

Her kan du filtrer ud på de forskellige opgavetyper. Eksemplet nedenfor viser ”Opgave” og ”Godkend”. Her kan du ligeledes klikke på de forskellige opgavetyper, fx ”Opgave” og derefter klikke på ”Liste” for at få alle opgaverne vist.

 

Listevisning

I listevisningen kan du få det komplette overblik over alle opgaver i portalen. Listevisningen viser:

  • Status = hvilken status din opgaver har.
  • Indeks = hvilen indeks din opgave har.
  • Titel = hvilken opgave det drejer sig om.
  • Udløbsdato = opgavedeadline.
  • Projekt = hvilket projekt, opgaven ligger i.
  • Opgavegruppe = den kategori opgaven hører til.
  • Type = opgavetypen, og om opgaven evt. er fortrolig.
  • Tildelt = hvem der er ansvarlig for opgaven.

 

 

Kalendervisning

Listevisningen giver et godt overblik, hvis der er nogle bestemte opgaver der skal udføres på bestemte tidspunkter. Det er muligt at klikke på de forskellige opgaver, hvorfor efter du føres ind til opgaven.

 

Sådan uploader du til arbejdsplanen

Når du skal uploade materiale til din arbejdsplan, skal du gøre følgende:

Klikke på den arbejdsplan, som din rådgiver har lavet ude i vestre side, og naviger ind til selve opgaven, hvor kunden kan uploade materiale til. 

 

Herefter kan kunden enten uploade eller trække filerne ind i området, som vist nedenfor: