Onlinerapportering med OfficeLink®

OfficeLink® er et samlebegreb for BDOs egenudviklede Business Intelligence-koncept, der omhandler budgettering, rapportering og andre dataintegrations-løsninger udviklet med værktøjer fra Microsoft. Bl.a. databaserne SQL Server og Access samt regnearket Excel.

  • Økonomisystemer:
    Microsoft Dynamics NAV, AX og C5, NavisionStat, e-conomic, EDB Brugsen, Aspect4 m.fl. - er understøttet af OfficeLink®
  • Moduler:
    koncern- og afdelingsregnskaber, rapportsprog, automatisk rapport-distribution og indsamling af budgetdata m.m.
  • Brancheløsninger:
    friskoler, NavisionStat-skoler, bilforhandlere, ejendomsselskaber, detailkæder, projektvirksomheder mv.
  • Specialbyg:
    budgetmodeller, salgs- og projektrapporter mv.
  • Læs mere i menuen til venstre. 

 

OfficeLink®-konsulentens kompetencer

 

Officelink Konsulenten

 

OfficeLink®-konsulentens værktøjer

Officelink Proces

Et lille skærmklip 

Officelink Skaermcut